Home/تکنولوژی/موبایل/معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون
Last Updated: 25ام بهمن, 1401

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون | با توجه به محدودیت های اخیر اینترنتی در کشور ما و عدم اتصال مستقیم شبکه های اجتماعی یافتن بهترین فیلترشکن قوی اندروید و آیفون به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است.برخی افراد حتی چندین فیلترشکن vpn نصب می کنند تا در نهایت یکی از آن ها به اینترنت متصل شده و مشکلشان حل شود. اسامی مختلفی از فیلترشکن‌ها در گوگل استور و اپ استور وجود دارد که برخی از آنها را می‌توان به صورت رایگان نصب کرد؛ اما اینکه بخواهید تمامی این برنامه‌ها را نصب کنید و ببینید کدام یک بهتر است زمانی زیادی صرف می‌شود. به همین علت ما اپلیکیشن های برتر VPN مناسب گوشی‌های اندروید و آیفون. را در این مطلب ارائه داده ایم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با بابل کالا همراه باشید.

بابل کالا

vpn چیست؟

فیلترشکن یا همان VPN. یک ارتباط رمزگذاری شده است که از محل اتصال به اینترنت ایجاد می‌شود و آن را به مناطق دیگر و یا کشورهای دیگر ارسال می‌کند و سپس آن را به اینترنت عمومی وارد می‌کند، این عمل باعث می‌شود تا آدرس آی پی شما تغییر کند و محل واقعی اتصال به اینترنت شما مشخص نمی‌شود.فیلترشکن یک واژه‌ی عمومی برای نرم‌افزارهایی است که به نوعی محدودیت‌ها را دور می‌زنند و بعضاً برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی طراحی شده‌اند.سرویس‌های متعددی از فیلترشکن در بازار موجود است که پس از نصب و راه اندازی آن باید کشوری را که سرور VPN در آن قرار گرفته است را انتخاب کرده تا بتوان به صورت رمزگذاری به آن متصل شد.اطلاعات شخصی شما رمزگذاری شده. و وارد اینترنت عمومی می‌شود. پس از آن آدرس آی پی (IP) شما تغییر می‌کند و. می‌توان از آن برنامه‌ها و یا وب سایت‌ها استفاده کرد.

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | vpn

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | vpn

معرفی بهترین فیلترشکن گوشی اندروید:

1- Hotspot Shield VPN Proxy

Hotspot Shield یکی از سریع ترین فیلترشکن های رایگان برای دسترسی ایمن به برنامه‌ها و وب سایت‌ها می‌باشد. از این فیلترشکن چه در حال حرکت باشید و یا در خانه و محل کار باشید می‌توانید یک اتصال اینترنتی ایمن داشته باشید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و راحت است و تنها با یک کلیک می‌توانید آدرس IP خود را مخفی کنید و بدون محدودیت به هر برنامه و یا هر وب سایت دسترسی داشته باشید.

نحوه کار کردن این اپلیکیشن. بدین صورت است که توسط یک فناوری از شبکه‌های خصوصی مجازی اتصالی ایمن را از طریق کانال رمزگذاری شده بین وب سایت. و دستگاه شما فراهم می‌آورد. Hotspot Shield آدرس آی پی شما را مخفی نگه می‌دارد و شما می‌توانید به صورت ناشناس و بدون محدود به کارهای خود رسیدگی کنید.

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | Hotspot Shield VPN Proxy

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | Hotspot Shield VPN Proxy

2- پروتون VPN

این کمپانی محبوب ارائه دهنده فیلترشکن قوی اندروید در سوییس مستقر است. این VPN رایگان و منبع باز را با AES-256 و 4096 RSA و با محافظت از درز اطلاعات ارائه می دهد. در این وی پی ان می توانید یکی از سه سرور ایالات متحده، ژاپن و یا هلند را انتخاب کنید.

این فیلترشکن قوی اندروید همچنین ویژگی های منحصر به دیگری نیز دارد؛ از جمله این که دارای قابلیت کلید کشتار است؛ به این معنا که از برقراری ارتباط دستگاه در موقع غیر فعال شدن وی پی آن جلوگیری می کند. همچنین تقسیم تونل یکی دیگر از ویژگی های این فیلترشکن قوی اندرویدی است که آدرس برنامه های کاربردی و یا IP را از ترافیک وی پی ان مستثنی خواهد کرد. استفاده از این VPN کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت پولی نخواهد بود.

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون

3- GreenNet VPN

یکی دیگه از فیلتر شکن هایی که. به تازگی مورد استفاده کاربرهای اندرویدی قرار گرفته. فیلتر شکن GreenNet است.

همچنین این فیلتر شکن در گوگل پلی از محبوبیت خیلی زیادی برخوردار بوده است.امتیاز 4.5 از بین 328k نظر و 5 میلیون دانلود را دارا است.

کشورهای موجود در این فیلترشکن، آلمان، آمریکا، کانادا، هلند می باشند.

4- Speed VPN

Speed VPN به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق سرورهایی که در مکان های مختلف جغرافیایی قرار دارند به اینترنت وصل شوند. در واقع این اپلیکیشن برای مرور وب‌سایتی که. با توجه به محدوده‌ی جغرافیایی مسدود شده‌اند. و همچنین برای تماشای ویدئوهایی. با کیفیت پایین طراحی شده است. برای هر اتصال 240 دقیقه زمان آزاد دریافت می‌کنید و می‌توانید به دفعات از آن استفاده کنید.

5- وی پی ان اولتراسرف ( ultrasurf ) برای اندروید 2.3.0

این فیلترشکن پر سرعت و رایگان را می توان یک فیلترشکن قوی اندروید دانست. از همه مهم تر اولتراسرف تبلیغات ندارد. و می تواند وب سایت های محبوب. و شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را از حالت انسداد خارج کند و با همه انواع داده های تلفن همراه. کار می کند. این فیلترشکن یکی از محبوب ترین اپ هایی است که به مردم زیادی در جهان کمک کرد تا محدودیت های اینترنتی را دور بزنند. شما در این برنامه می توانید جهت حفظ حریم خصوصی، امنیت خود را رمزگذاری کرده و آی پی خود را مخفی کنید. در آخرین نسخه به روز رسانی شده فیلترشکن اولتراسرف اشکالات رفع شده، پاسخ دهی سریع تر شده و با اندرویدهای بالاتر از 7 هم سازگاری پیدا کرده است و هم چنین مشکلات قطع اتصال نیز در این نسخه جدید کاملا حل شده است.

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون

معرفی بهترین فیلترشکن گوشی آیفون:

1- ExpressVPN:

ExpressVPN فیلترشکنی برای گوشی آیفون است که استفاده از آن راحت، سریع و خصوصی است. بیش از 3 هزار سرور در 94 کشور دریافت خواهید کرد و هر کجا که باشید می‌توانید یک اتصال با کیفیت داشته باشید. تمامی داده‌های شما به صورت استاندارد AES-256 رمزگذاری و با مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و سوئیچ‌ها محافظت می‌شود.

این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار راحت است که به آسانی قابل تنظیم می‌باشد و تنها با یک کلیک ساده می‌توان فیلترشکن را فعال کرد. این فیلترشکن دارای پشتیبانی از طریق چت آنلاین و یا ایمیل است.

2- Surfshark

Surfshark یک فیلترشکن قوی IOS است. این فیلترشکن در مورد محدودیت­های اتصال همزمان به چند دستگاه نباشید زیرا می­توانید Surfshark را بر روی هر تعداد دستگاهی که دوست دارید نصب و اجرا کنید. Surfshark به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین ارائه دهندگان VPN شناخته می­شود که ویژگی­ های عالی و اتصالات نامحدود را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد.

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | surfshark vpn

معرفی بهترین فیلتر شکن های اندروید و آیفون | surfshark vpn

3- CyberGhost

این فیلترشکن که در رومانی و آلمان مستقر است خدمات جامع VPN را برای 38 میلیون کاربر ارائه می­دهد. CyberGhost VPN دارای بیش از 9 هزار سرور در بیش از 110 مکان در 91 کشور بوده که بسیار بیشتر از سرورهای دیگر است.

فیلترشکن CyberGhost از اتصال حداکثر هفت دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می­کند. IP های اختصاصی به شما امکان دسترسی. به شبکه­ های محدود شده با IP را می­دهند. که در صورت نیاز به دسترسی به یک سیستم تجاری در حین اتصال به VPN مفید است. این فیلترشکن همچنین احتمال مسدود شدن شما توسط استریمینگ و سایر پلتفرم‌ها را کاهش می‌دهند.

IP های اختصاصی به سایت­های دیگر اجازه می­دهند شما را شناسایی کنند، زیرا هر بار که از آن بازدید می­کنید آدرس IP یکسانی خواهید داشت. اما CyberGhost سوئیچ بین IP های اختصاصی و پویا را در صورت نیاز امکان­ پذیر می­کند، بنابراین می­توانید در صورت لزوم به راحتی از یک IP اختصاصی و پویا برای هر کاربرد دیگری استفاده کنید.

معرفی بهترین فیلترشکن های اندروید و آیفون

4- NordVPN

NordVPN فیلترشکنی است که خدمات امنیتی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد و با سرعت بالایی که دارد می‌تواند اتصال خوبی را فراهم کند. این برنامه دارای اتصال خودکار است و هر برنامه‌ای را که بخواهید می‌توانید در گوشی خود باز کنید. ویژگی هایی که این فیلترشکن دارد شامل دو سوئیچ کش، تشخیص DNS و پشتیبانی از سیری می‌باشد.

5- ProtonVPN

این فیلترشکن یک VPN عالی iOS بوده که نسخه اندروید آن نیز موجود است. استفاده از آن آسان است و با وجود پشتیبانی ضعیف از دستگاه، در بهینه­ سازی آن برای گوش­یهای آیفون عملکرد خوبی داشته است. این فیلترشکن دارای بیش از 1600 سرور در 63 کشور مختلف است که با این وجود در مقایسه با برخی فیلترشکن ها تعداد زیادی نیست.

سخن پایانی:

در این مقاله فیلترشکن های قوی اندورید و آیفون را بررسی کردیم. بهتر است هرگونه فیلترشکنی را که توسط منابع نامشخص به شما معرفی میشوند را دانلود نکنید؛ زیرا ممکن است حاوی لینک های مخرب باشند و سیستم شما را هک کنند و به اطلاعات شخصی شما دسترسی یابند.

برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی موبایل با گارانتی می‌توانید در فروشگاه اینترنتی بابل کالا اقدام کنید.

مقالات مرتبط رو حتما ببینید

نظر شما برای ما با ارزشه

جایگاه محتوای شما